Garantia produselor achizitionate de pe site-ul EcoFlow Romania este serviciul in conformitate cu drepturile consumatorului din legea 449/2003, modificata prin Ordonanta nr.9/2016, si O.G. 21/1992 din Romania, prin care produsele, in situatia in care se defecteaza, vor fi ridicate de la adresa ta prin curier, aduse la starea de conformitate, iar apoi livrate prin curier inapoi la tine.
Toate produsele sunt vandute sub garantia oferita de producator si beneficiaza de:
2 ani garantie pentru toate produsele, in afara de extra baterii, care beneficiaza de 1 ani (Persoane Fizice)
1 an garantie pentru toate produsele (Persoane Juridice)
Pentru a initia procedura de retur, urmeaza cei 3 pasi simpli detaliati mai jos.
Iti stam la dispozitie prin email sau pe Facebook Messenger pentru a clarifica orice nelamurire privind garantia produselor si te asiguram ca orice situatie va fi tratata cu bune intentii.
Pasul 1: Conditii Garantie
Pentru ca produsele achizitionate de pe EcoFlow Romania sa beneficieze de garantie, acestea trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
1. Produsul nu a suferit socuri mecanice sau de orice alt fel care sa fi cauzat daune externe si/sau interne produsului sau componentelor ori accesoriilor.
2. Nu s-a intervenit asupra produsului, din punct de vedere fizic sau software ori prin modificarea parametrilor de functionare.
3. Produsul se afla in perioada de garantie de 2 ani.
4. Detii factura de achizitie.
5. Detii toate accesoriile originale care au fost livrate impreuna cu produsul.
6. Detii ambalajul ori cutia originala in care a fost livrat produsul sau poti ambala produsul intr-un mod similar pentru a preintampina eventualele deteriorari la manipulare si livrare.
7. Seria si etichetele de identificare unice ale produsului nu au fost indepartate.
8. Produsul a fost utilizat, intretinut si depozitat conform recomandarilor producatorului.
Pasul 2: Contacteaza-ne pe email la adresa: shop@ecoflowromania.ro pentru a ne detalia problema intampinata legata de produs.
Dupa ce vom evalua produsul impreuna cu producatorul, vom reveni cu o decizie. In cazul de aplicare a garantiei, produsul va trebui sa ajunga la noi.
Pasul 3: Pregatirea coletului pentru expediere
Toate articolele expediate pentru garantie trebuie sa fie curate si uscate.
Ambaleaza produsul in cutia originala sau, daca aceasta nu mai este la indemana, alta cutie similara, asigurandu-te de faptul ca preintampini orice deteriorare aparuta ca urmare a transportului si manipularii.
Sigileaza coletul in aceasi masura in care a fost sigilat cand l-ai primit, de exemplu cu banda adeziva.
Lipeste pe exteriorul coletului nota de transport/AWB care ti-a fost transmisa de firma de curierat.
Termenul de reparatie este de 15 zile calendaristice.
Reparatia / Aducerea la conformitate se poate efectua prin:
- Repararea produsului
- Inlocuirea partiala sau integrala a produsului
- Inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare sau egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model.
- Returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile – in maxim 15 zile calendaristice.
Exista posibilitatea sa fii contactat pentru a-ti solicita informatii suplimentare despre defectul reclamat, pentru a te notifica despre rezultatul constatarilor sau pentru orice altceva consideram ca este necesar in procesul de reparare si aducere la conformitate.
In situatia in care la verificarea produsului se constata ca produsul functioneaza in parametri normali, cumparatorul este responsabil pentru costurile de returnare ale produsului.
In cazul identificarii unor abuzuri din partea cumparatorului, vanzatorul poate solicita plata transportului produselor.